18 Temmuz 2015 Cumartesi

Müzik/İnceleme: Generation Wasted - To Whom It May Concern


Generation Wasted
To Whom It May Concern

Çıkış Yılı: ?

Tür: Modern Hard Rock













Anladığım kadarıyla, Generation Wasted çok bilinen bir grup değil. Bu yazıyı yazmadan önce internette araştırdım, YouTube ya da iTunes linklerini bulmaya çalıştım, pek bir şey bulamadım. Bu albüm iTunes'da yok, grubu araştırınca karşıma sadece 2013'te çıkardıkları, Triple Shot adlı bir EP çıktı, albüm adıyla baktığımda da farklı albümler çıktı karşıma. YouTube'da onlara ait olabilecek birkaç sayfa var; ama en yakın tarihli olanı iki yıl önce aktif olmuş, 2012'deki bir konserlerinin videolarını yükleyip yok olmuş. Anlamadım ben şu işi. Sizi ancak şuradaki Facebook sayfalarına ve şuradaki sitelerine yönlendirebiliyorum. 

To Whom It May Concern'ü geçtiğimiz iki gündür tek tekrarda dinliyorum; ama coverladıkları Gary Jules şarkısı Mad World ve askerlerle ilgili olduğunu YouTube'daki açıklamalarda okuduğum On My Own dışında hangi şarkılarının neyden söz ediyor olabileceğine dair en ufak bir fikrim yok. Çoğunlukla yazarken dinledim (şu ana kadar neredeyse sadece bu albümü dinleyerek 1.510 kelime yazmış bulunuyorum bu arada), sözlere hemen hemen hiç dikkat etmedim haliyle. Birkaç tanesinin nakaratlarının birazını biliyor gibiyim, hepsi o.

Şarkılar genel olarak güzel. Tek tek baktığımda tekrar tekrar dinleyeceğim bir şarkı göremiyorum, belki Illiterate in Love hariç; ama albüm halinde dinlendiğinde sıkmıyor. Aksine, sözlerin daha arka planda kalmasına izin vermeleri sayesinde güzel bir arka plan sesi oluşturuyor. Dikkatle dinlediğimde fikrim değişir mi bilmiyorum. Değişebilir gibime geliyor.

Yanılmıyorsam grubun sitesinde şarkıları dinleyebileceğiniz bir bölüm var. Önerim albümün tamamını dinlemeniz; ama tüm uyarılarımı yok sayıp yalnızca birkaç şarkıya bakmaya karar verirseniz Illiterate in Love ve A New Way derim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder