5 Temmuz 2015 Pazar

Camp NaNoWriMo: 5. Günün Ardından


Biliyorum, 4. günü atladım. Sebebi unutmam değil, aksine, tüm gün aklımdaydı. Sorun, daha 4. günden hedefimin bayağı gerisinde kalıp kendimden şüphe etmem ve bu yılın kampını yarım bırakmam gerekip gerekmediğini düşünmemdi. Neyse ki kararımı vermem yalnızca bir gün sürdü ve bırakmak yerine hedefimi 70k kelimeye indirmeyi tercih ettim. Bu benim için daha mantıklı ve, kendime karşı dürüst olmam gerekirse, ulaşılabilir bir hedef oldu. 

Şu anda 3k kelimede gerideyim, bugün daha yazamayacağımı da hesaba katarsak yarın 5,5k geride olacağım. Şu anda bu, bana 25 günde kapatabileceğim bir boşluk gibi görünüyor. Kendime güvenim geldi yeniden.

Gece yarısı gelen güncelleme: Daha yazamam dedikten sonra 704 kelime daha yazdım ve geceyi 9.031 kelimeyle kapattım; sağdaki çubuğu güncelledim, bu yazıdaki diğer şeyleri aynı bıraktım. Gece yarısını geçtiğimiz için şu anda tam olarak 4.517 kelime gerideyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder