23 Temmuz 2015 Perşembe

Camp NaNoWriMo: 23. Günün Ardından



Şimdi, benim şöyle bir sorunum var: Yazmak istediğim her şey bitti. Bugün olay örgümde olan her şeyi yazmış bitirmiş, üstüne bir de araya epilog sıkıştırmış bulunuyorum. Kitap/hikaye bitmiş olmaktan bayağı uzak; ama boşlukları doldurmaya çalışıyor gibi olmadan neler ekleyebileceğimi pek bilmiyorum. Bugün saat üç gibi, 1.500 kelime civarında bıraktım, dedim biraz başka şeylerle ilgilenirsem iyi gelebilir, belki aklımda bir şeyler canlanır. Bol bol oyun, bir film, biraz kitabın ardından sonuç? Değişiklik yok.

Kelime hedefimi yarılamama 200 kelimeden biraz az kaldı. Yarın onu tamamlarım, üstüne biraz daha eklerim Günlük kelime hedefimi 1.500'de tutmaya karar verdim, 4k yazmaya çalışmak bana iyi gelmez gibime geliyor. Kaldı 8.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder