20 Temmuz 2015 Pazartesi

Camp NaNoWriMo: 20. Günün Ardından


Normalde temmuz başında benimkine benzer hedefleri olan insanlarla birlikte bir kulübeye (cabin) katılmıştım, daha sonra çok yakın bir arkadaşım da kampa katılmaya karar verince kulübe değiştirdim; ama o erken pes edince öylece kaldım haliyle. Baktım olmuyor, çevremde yarışacağım birileri lazım, başka bir kulübeye girdim yine benzer kelime sayısı hedefine odaklanarak. Sonuç? Benim dışımda kalan 11 kişiden yalnızca üçü hedeflerine ulaşabilecek durumda, bunların ikisi zaten eski projelerini eklemiş, kamp başladığından beri altı yedi bin kelime filan yazmışlar. Gerisi de benden kötü durumda. Bir yerde kulübede ikinci sayılırım yani. Bir yandan ço hoş, diğer yandan hiç hoş değil. Şans dedikleri bu sanırım.

Bunu geçersek, bugün de 1,5k'da kaldım. Şaşırdık mı?

Kaldı 38.994 kelime, 11 gün. Ürkünç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder