19 Temmuz 2015 Pazar

Camp NaNoWriMo: 19. Günün Ardından


Bugün de 500 kelimeden çok fazla yazamadım. Dengem hepten kaydı.

İyi bir şey olarak, bugün birinin de yardımıyla bol bol beyin fırtınası yaptım ve onun sayesinde kurguda kendi başıma düşünemeyeceğim türden bağlantılar buldum/yarattım. O bu yazıyı okumayacak ama yine de buradan teşekkürlerimi sunuyorum.

Diğer yandan, bu ilerlemenin yarattığı heyecan uzun sürmedi; çünkü o sahneleri yazamadım. *hayal kırıklığı* Bugün çok geç uyandım, genellikle yazdığım erken sabah saatlerinde uyuyordum hâlâ, gün boyunca da etkisini hissettim bunun. Artık, "Neyse ya yarın yazarım," gibi bir cümle de kuramaz oldum, yarın yine yazamayacağımı biliyorum çünkü. Pes edip yazmayı bırakmayacağım, günde 500 kelime de olsa kalan 11 gün boyunca yazmaya devam; ama geride bir yerlerde, "Amaaan, bırak boş ver, gereksiz stres. Bir dahaki sefere tekrar denersin," diyen bir ses de var hani. 

Kaldı 11 gün, 40.507 kelime. Bugün yazılan kelime sayısı: 561.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder