17 Temmuz 2015 Cuma

Camp NaNoWriMo: 16. Günün Ardından



Bugün hem oldukça iyi, hem oldukça kötüydü.

İyiydi; çünkü bu gün 2.200 kelime yazıp son iki gündür içinde bulunduğum tıkanıklıktan çıktım ve birkaç yeni fikir buldum. Ayrıca kurgunun gidiş yönü hoşuma gidiyor.

Kötüydü; çünkü genel olarak oldukça verimsiz bir gün geçirdim ve 2.200, bugün yazmış olmam gereken yaklaşık 2.800'den bayağı az ve önümüzdeki günlerde günde 2.800 kelime yazabileceğimden şüpheliyim, zaten ünde 3k yazamayacağıma karar verdikten sonra 100k olan hedefimi 70k'ya indirmiştim. Ayrıca geriye 43.557 kelime ve 15 gün kaldı. Şu anda 36k'da olmam ve geriye yazmam gereken yaklaşık 34k kalmış olması gerekiyordu. Kendimi çok geride kalmışım gibi hissediyorum.

Özetle, yarının neler getireceğini bekleyip görmem gerekecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder