13 Temmuz 2015 Pazartesi

Camp NaNoWriMo: 13. Günün Ardından

İlerlememden gerçekten memnun olduğum noktaya geldik sonunda.

Son durumda ayın yarısına yakınını geçtik ve hedefimin yaklaşık üçte birine ulaştım; ama hikayede olmasını planladığım neredeyse her şey oldu zaten ve yazacak bir şey bulamamak işleri bayağı zorlaştırıyor. Aralıksız her gün 2500-2600 kelime yazmanın bile benim için ne kadar zor olduğunun farkına yeni yeni vardım, günde 3200 küsür yazmaya çalışmak bunalmaya ve hikayeyi tümden bırakmaya giden en kesin yol olurdu büyük ihtimalle. En azından, düzenli gitmem halinde olmam gereken yerden 7k'dan daha az gerideyken 70k hâlâ ulaşılabilir bir hedef gibi görünüyor.

Bugün 2.616 kelime yazdım ve son durumda günlük yazmam gereken kelime sayısı 2.498. Güne başlarken bakmamıştım ama şu anda hesapladığım kadarıyla sayı 2.637'ydi. Bu açıdan kelime hedefime ulaşamadığım söylenebilir; ama kendimde biraz daha uğraşıp o 21 kelimeyi ekleyecek enerjiyi bulamıyorum şu anda. Sanırım yorulmaya başladım.

Geriye kalan kelime sayısı, 47.488.

Kısa süre sonra gelen düzenleme: Gurur yaptım ve sırf o sayıyı geçmek için 50 kelime daha ekledim. Kalan kelime sayısı 47.438 ve günlük kelime sayısı 2.495. Dağları yerinden oynatmadı ama ben kendimi iyi hissettim en azından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder