11 Temmuz 2015 Cumartesi

Camp NaNoWriMo: 11. Günün Ardından + Resmi Pes İlanı


Bugün ilk günden beri ilk defa istatistiklerdeki Words Per Day To Finish On Time kısmındaki sayı azaldı! (Evet, bu bayağı büyük bir şey)

Bugün de hedefime ulaşamayacağımdan emindim, hatta bir noktada yazmayı komple bırakıp kitap okumaya (bir hafta önce başlayıp okur gibi yaptığım kitabı ancak bugün bitirdim) geçmiştim; ama kitap bir anda bitince kendimi bir çeşit boşlukta buldum ve dedim devam edeyim. Son durumda bugünkü kelime sayım 2.580 ve günlük yazmam gereken kelime sayısı sabahki 2.660'tan 2.537'ye indi. Çok ciddi bir fark olmasa da beni mutlu etmeye yeter. Bunu kutlamak için bugünlük yazmayı bıraktım. Yarın devam.

Bu yazının ilk kısmıydı, geldik ikincisine. Camp NaNoWriMo ve diğer birkaç işim tüm zamanımı aldığı için ben, Melek G., kapışmaya doğru düzgün (tercüme: hiç) zaman ayıramıyorum, bu yüzden kendimi daha fazla strese ve gereksiz yükün altına sokmaktansa pes ettiğimi ilan ediyorum. Bu kararın yasal sonuçlarının farkındayım ve birkaç resmi görünüşlü cümle daha.

(Hearthstone oynamaya döner)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder