10 Temmuz 2015 Cuma

Camp NaNoWriMo: 10. Gün




Son birkaç gündür X. Günün Ardından yazıları yazmıyordum; çünkü son birkaç gündür genel olarak yazmıyordum. Son günleri büyük ölçüde kedimin başında ya da peşinde geçirdim, bu da onu büyük ölçüde şımarttı tabii, şimdi hazır o iyileşmeye başlamışken yavaş yavaş geri çekilmeye karar verdim, yazmaya yeniden başlıyorum.
Camp NaNoWriMo istatistiklerine göre yazmadığım günlerin bana maliyeti yaklaşık 10k kelime geride kalmak olmuş. Bugün dahil 22 günüm ve yazmam gereken 57,580 kelime var, buna göre günde 2,618 kelime yazarsam ay sonunda 70k tamamlanıyormuş. Bu gayet yapılabilir bir şey, hatta duruma göre geçilebilir bile ki dün bunu yapmayı aklıma koymuştum zaten; ama önce ikisi çocuk olmak üzere altı, sonra biri bebek olmak üzere dokuz kişilik iki misafir grubunu ağırlayınca, özellikle de ikinci grup iftara gelmişken 1k bile zorlama olabildi. Bugün bildiğim kadarıyla gelen giden yok, oturup yazacağım. Olursa da bilgisayarımı alıp yatağımın altına saklanırım herhalde.
Akşam Camp NaNoWriMo: 10. Günün Ardından yazısıyla burada olacağım.

Saat 12.00'de gelen güncelleme: 14,007! Kaldı 55,993.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder