2 Temmuz 2015 Perşembe

Camp NaNoWriMo: 1. Günün Ardından





Gün 1: 4.404 kelime. (Gece yarısından hemen sonra 74 kelime sildim ve sağ üstteki çubuğu güncellemeye üşendim, fark ondan kaynaklanıyor)

Genel olarak başarılı (ve yorucu) bir gündü benim için. Geçen NaNo'dan beri bir düzenleme/planlama döngüsüne takılıp kalmıştım, nereden baksak yedi aydır gerçek anlamda hikayem üzerinde çalışmıyordum, bugün böyle bir başlangıç yapmak çok iyi geldi o yüzden.

Aslında tam anlamıyla hedefime ulaşabildiğim söylenemez Ay sonu hedefim olan 100.000 kelimeye ulaşmak için günlük yazmam gereken 3.226 kelimeyi geçtim; ama bugünkü asıl hedefim olan 6.500 kelimeye ulaşamadım. Yine de şikayetim yok. Cumartesiye kadar oldukça meşgul olacağım, o zamana dek günde ortalama 3.500 kelimenin üzerinde kalsam bana şimdilik yeter.

Ayrıca kedim kafasını kupama sokmuş, kahvemi içiyor. Sanırım geniş kupalardan ince uzun bardaklara geçme zamanım gelmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder