12 Temmuz 2015 Pazar

Bu Hafta | 6 - 12 Temmuz 2015

Ne Okudum?
Aslında, neredeyse hiçbir şey. Bu hafta büyük ölçüde yazmakla geçti. Geçtiğimiz hafta Laurie Halse Anderson'ın Speak adlı kitabına başlamıştım büyük bir heyecanla, beni pek cezbetmedi, 208 sayfalık küçücük kitabı yaydım bir haftaya. Bu gece o bitti işte. Üzerine bir şey yazacak mıyım bilmiyorum, benim için 2.5/5'luktu.
Pazar günü (Bu Hafta yazılarını cumartesileri yazıyorum) The Golem and the Jinni/Golem ve Cin'e devam edebilmek istiyorum. Daha 60 sayfa okudum, kitap boynu bükük, gözü yaşlı beni bekliyor.

Ne İzledim?
Tokyo Ghoul'un ilk sezonunun yedi bölümünü. Bayağı kanlı, benim tabirimle vıcık vıcık bir anime olduğunu bildiğim için hep erteliyordum, kardeşim beni ikna etti. Şu anda ilk sezonu bitirip ikincisine geçmek için sabırsızlanıyorum. Bitirdiğimde ilk sezon hakkında kısa bir inceleme yazmayı düşünüyorum.

Ne Dinledim?
Kardeşimin müziklerini (takıntı seviyesinde bir sadakatle K-Pop dinliyor) dinlemek için özel bir çaba harcadım. Bir daha tekrarlamak istemediğim bir tecrübeydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder