5 Temmuz 2015 Pazar

Bu hafta | 29 Haziran - 5 Temmuz 2015

Ne Okudum?
Önceki Bu Hafta yazılarında yaptığımdan farklı olarak, bundan sonra o hafta okuduğum tüm kitapları değil, yalnızca bazılarını burada listelemeye karar verdim. Böylesi çok daha kolay. Okuduğum tüm kitapların bir listesini Goodreads'te read rafımda bulabilirsiniz zaten.
Bu hafta altısı R2R olmak üzere toplam sekiz kitap okumuşum. Diğer ikisi:



Ne İzledim?

  • James Bond'un dört filmini daha. Hâlâ beni pek cezbetmiyor; ama en azından ilerleme kaydediyorum.
  • Polar Express'i. Bana göre değildi.
  • İzlemeyi ne zamandır ertelediğim, White Collar'ın 6. sezonunun 2. ve 3. bölümleri. Dizi geçen yıl bitti, benim de son beş (artık üç) bölümüm kalmıştı, izlememek için kırk takla atıyordum. Sonunda başladım.



Ne Dinledim?

  • Birkaç single. Genel olarak iyi şarkılar vardı; ama albümleri sabırsızlıkla bekleyeceğim kadar hoşuma giden bir tanesiyle karşılaşmadım.
  • Framing Hanley'nin The Sum of Who We Are albümünün ilk dört ya da beş şarkısını. İlgimi çekmedi.
  • Nothing More'un Nothing More albümü. İlk şarkı başladığında bu albümü daha önce de dinlediğimi hatırladım; ama yine de bir kez daha, sonuna kadar dinledim. 
  • Echoes the Fall'un Echoes the Fall albümü. O şekilde işaretlenmemiş; ama EP demek daha doğru olabilir, albüm dört şarkıdan oluşuyor.
  • House of Heroes'un birkaç albümü, karışık. Şu ana kadar dinlediklerim oldukça hoştu, sırayla dinlediğimde bir inceleme yazmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder