19 Temmuz 2015 Pazar

Bu Hafta | 13 - 19 Temmuz 2015

Ne Okudum?
Hâlâ o hiçbir şey okuyamadığım o sinir bozucu dönemden geçiyorum. En son geçtiğimiz gün şuradaki Ne Okuyorum yazımda bahsettiğim The Color Purple ve The Golem and the Jinni/Golem ve Cin'i okudum, bir de Twisted Dark çizgi roman serisiyle tanıyıp sevdiğim Neil Gibson'ın bir başka çizgi roman projesi olan Tortured Life'ı okuyup onun incelemesini yazdım. Bu yani. 






Ne İzledim?
Tokyo Ghoul'un ikinci sezonunun ilk dört bölümünü geçtiğimiz haftanın başlarında, kalan sekizini dün izledim, bitti. Hakkında yazabilirim. Yazmayabilirim de. Henüz bilmiyorum. Hâlâ o son iki bölümün etkisinden çıkamadım, bol bol da ağladım zaten. Duygusallaştım iyice.






Ne Dinledim?
Bu hafta bayağı bir şey dinledim aslında.

  • Şurada incelemesini yazdığım Generation Wasted - To Whom It May Concern'ü kaç kez dinlediğimi sayamadım.
  • İncelemesini yazmadan önce birkaç kez daha dinlemeyi beklediğim Bobaflex - Anything that Moves (ayrıca şuradaki heyecanla beklediğim albümler listesindeydi. Çıkar çıkmaz koştum). Albüm cidden muhteşem olmuş, o kadarını söyleyebilirim.
  • George Lynch - Shadow Train albümünü dinlemeleye başladım, katlanamayıp bıraktım.
  • Three Days Grace - Human Race albümünü yine bitiremedim. Sevmediğimden değil, nedense tek parça halinde dinleme fırsatım hiç olmadı. Hep bir şey çıkıyor.
  • Another Perfect Storm'un Another Perfect Storm albümü. Burden dışında öne çıkan şarkı yok; ama albüm olarak dinleniyor. Arka plan sesi işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder