12 Temmuz 2015 Pazar

Camp NaNoWriMo: 12. Günün Ardından


Aslında kelime sayıma neredeyse öğle vakti ulaştım zaten. Sonra bir şeyler oldu, devam edemedim, başına daha yeni oturabildim, şimdi de yavaaş yavaş yaza yaza hedefe ulaştım. Keyfim yerinde, mutluyum. 

Son durumda 19.376 kelime yazmış bulunuyorum. Zaten önceki denemelerimde de yaklaşık 20k kelimede kalmıştım ve kurgu içinde bulunduğum nokta bakımından hiçbirinde bu kadar ilerlememiştim, yazdıklarımın çoğu tekrar tekrar düzenlenmiş kelime ziyanıydı. Bu kez gerçekten bir şeyler oluyor hikayede.

Bugün 2.649 kelime yazmışım, son durumda zamanında bitirmek için gerekli yazma hızım günde 2.572 imiş. Gece yarısını geçip de o sayı yeniden 2.665'i görene kadar bu sayının tadını çıkaracağım ve neler yazabileceğimi düşüneceğim; çünkü biraz tıkandım gibi. Ne yazacağım hakkında biraz fikrim var, nasıl yazacağımı çok bilmiyorum, haliyle işler bir miktar sarpa sarıyor. Geri kalan 50.624 kelime bir şekilde yazılacak sonuçta. Bugün de bittiğinde kalıyor 19 gün.

Gece yarısı gelen düzenleme: Gece yarısından önce 560 kelime daha ekledim. Son durumda kelime sayım 19.936 ve günlük yazmam gereken kelime sayısı 2.635.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder