26 Haziran 2015 Cuma

Müzik/İnceleme: Fozzy - Do You Wanna Start a War


Do You Wanna Start a War
Fozzy

Çıkış Tarihi: 18 Temmuz 2014












Do You Wanna Start a War, oldukça çeşitli bir albüm. Şarkıların çoğu hard-rock/heavy metal türünde ve geri kalan kısımlar da bu yoldan çok sapmıyor; ama yine de sırayla dinlerken şarkılar arasında bir kopukluk, uyumsuzluk, belki biraz da özensizlik seziyorsunuz. Bunun kasıtlı bir hamle olup olmadığını bilmiyorum; ama şahsen sanmıyorum, bana daha çok hangi şarkıların bu albümde olacağı seçilmiş, sonra da şarkılar olabildiğince uyumlu bir sırada yerleştirilmiş gibi görünüyor.


Şarkıların çeşitliliği, albümde sevebileceğim şarkı bulma ihtimalimi büyük ölçüde arttırdı elbette ve şu anda bana birkaç tane favori bile kazandırdı gibi duruyor. Zaten en baştan başlayıp dinlediğinizde Do You Wanna Start a War (1. şarkı), Lights Go Out (3.), Brides of Fire (6.), SOS (11. şarkı, aynı zamanda bir ABBA cover'ı) sonraki şarkılara geçerken bile aklınızda kalıyor. Diğerleri hakkındaki düşüncelerim oldukça değişebildiği için iyi ya da kötü gibisinden bir şey söylememeyi tercih ediyorum; ama şu anda geri kalanların çoğunu tekrar dinlemeye niyetli olmadığımı belirtebilirim.

Her ne kadar bu albüm bende çok büyük etkiler yaratmış olmasa da Fozzy, daha sonra diğer albümleriyle de şansımı deneyeceğim gruplar arasına girdi bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder