24 Haziran 2015 Çarşamba

Müzik/Haber: Heyecanla Beklediğim Albümler

Bu Hafta yazılarımda da görebileceğiniz gibi, bir süredir müzik dinlemeye pek fırsatım olmuyor. Dedim bir yolunu bulayım, önceki albümlerin çoğunu dinleme fırsatım olmadı, bari bir şekilde gelecek albümleri göz önünde bulundurayım, yeni çıkacak tüm albümleri araştırmaya başladım, dedim hazır hepsini takvimime eklerken bir de Müzik/Haber yazısı yazayım, tam olsun. Aşağıda heyecanla beklediğim hard-rock/heavy metal albümlerinin bir listesini bulabilirsiniz. Diğer müzik türlerine bakma şansım pek olmadı; ama bulduğum ilk fırsatta onları da değerlendireceğim kesin.
  • Breaking Benjamin - Dark Before Dawn (23 Haziran 2015): Bu dün çıktı; ama tahmin edeceğiniz üzere onu da dinleyemedim. Bu akşam kesin dinleyeceğim, yarın da incelemesini yazmış olmak gibi bir planım var. [Not: Yazdım. İnceleme şurada.]
  • Dragonforce - In The Line Of Fire [DVD] (10 Temmuz 2015)
  • Bobaflex - Anything that Moves (17 Temmuz 2015)
  • Bullet For My Valentine - Venom (14 Ağustos 2015)
  • Motörhead - Bad Magic (28 Ağustos 2015)
  • Five Finger Death Punch - Got Your Six (28 Ağustos 2015) [Çıkış tarihi 4 Eylül 2015'e ertelendi] [İnceleme burada.]
  • Iron Maiden - The Book of Souls (4 Eylül 2015)
Senenin sonraki aylarında çıkacak hard-rock/heavy metal albümleri içinde gözüme çarpan bir şey olmadı ki bu benim için büyük bir hayal kırıklığı. Diğer müzik türlerinde de ilgimi çeken bir şeyler olmazsa bazı albümleri dinleme işini senenin ilerleyen zamanlarına bırakma ihtimalim var; ama sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder