14 Haziran 2015 Pazar

Bu Hafta | 8-14 Haziran 2015

Ne Okudum?
Biliyorum, iki haftadır Bu Hafta yazısı yazmıyorum, hatta son bir haftadır yazı bile yazmıyorum. Sebebi bu cephede işlerin bir miktar karışık olması; kitap okuyacak ya da inceleme yazacak zaman olsa enerji yok, enerji olsa zaman yok, ikisi birden olsa zaten R2R'lara harcanıyor (Onaylanan/Geribildirim Verilen oranımı %100'e çıkarmaya çalışıyorum da. Başka bir zaman anlatırım). Önümüzdeki haftanın daha iyi olacağını umuyorum. Olsun yani. Bana da yazık.
Linkler incelemelere gider, yıldızlılar da Kitap Temizliği etkinliğimin bir parçası olanlar.


Ne İzledim?
Aylarca bekledikten ve beklettikten sonra (aslında bir de Film Temizliği Etkinliği mi oluştursam? Sanırım iyi bir fikir, başka türlü onca film bitmez çünkü) Deux Jours, Une Nuit/İki Gün ve Bir Gece'yi izledim.
Filmi genel olarak sevdim, kadının her şeye rağmen tekrar tekrar gidip herkesle konuşmasını, işi için savaşmasını izlemek ve farklı insan tiplerini bir arada görmek güzeldi. Ha filmde çok fazla boş boş bakışma ve sessizlik vardı, orası ayrı konu.
Filmin sonu konusunda belli bir beklentim yoktu; ama bu son benim aklıma gelen seçenekler arasında bile değildi, bu nedenle ilginç oldu. Düşününce, sanırım olabilecek en iyi son da buydu zaten. Ben izlediğime memnunum ve öneririm.







Ne Dinledim?
Bütün hafta neredeyse hiç müzik dinlemedikten sonra dün oturdum bilgisayarın başına, Fallen to Flux'ın Spotify'daki tüm şarkılarını dinledim. Grubu özellikle beğenip beğenmediğime karar veremedim, ilgimi çeken şarkıları oldu; ama çok az sayıda ve hiçbiri tekrar dinlemek için koşturacağım cinsten değil. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder