28 Haziran 2015 Pazar

Bu Hafta | 22 - 28 Haziran 2015

Ne Okudum?
Bu hafta, yine çoğu R2R olmak üzere (4 kitap sonra %100!) toplam 14 kitap okumuşum. Blogda inceleme yazmaya fırsat bulamadım, önümüzdeki haftalarda bu açığı kapatmak gibi bir umudum var. Gerçi NaNo da başlıyor, yazmak bir yana ne kadar okurum, orası da net değil.



Ne İzledim?
James Bond serisinin ilk üç filmini, Dr. No, From Russia with Love ve Goldfinger'ı izledim. Üçünün de beni pek etkilemediğini söylemeliyim; ama zaten sırasıyla 1962, 1963 ve 1964 yapımı olduklarını düşünürsek normal sanki.









Ne Dinledim?
Yeni bir şeyler dinlemediğim onca zamandan sonra cuma günü oturup üç albüm birden dinledim: Fozzy - Do You Wanna Start a War, Breaking Benjamin - Dark Before Dawn, Cain's Offering - Scarecrow. Pazar sabahı da Passenger - Whispers ve Stone Sour - Meanwhile in Burbank dinledim. Son üçünün incelemelerini yazmayacağım; ama kısaca, Scarecrow fena değildi ama tekrar dinlemeyi düşünmüyorum; Whispers'ı bitirmeye katlanamadım, hiç hoşuma gitmedi; Meanwhile in Burbank'se oldukça güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder