21 Haziran 2015 Pazar

Bu Hafta | 15-21 Haziran 2015

Ne Okudum?
Geçen hafta okuyamamamın acısını bu hafta çıkardım, elime geçen her fırsatta kitap okudum. Özellikle kendimi bildim bileli evde olan, o ya da bu nedenlerle bir türlü okumadığım dünya klasiklerine verdim ilk sırayı; malum, Kitap Temizliği.
Bu hafta okuduklarımın hiçbirinin incelemesini yazmadığım için herhangi bir link yok; yıldızlılar da Kitap Temizliği etkinliğimin bir parçası.

  • For Whom the Bell Tolls?/Çanlar Kimin İçin Çalıyor? - Hemingway (3/5)*
  • The Lord of the Rings/Yüzüklerin Efendisi - J.R.R. Tolkien (5/5)* - Metis Yayınları'nın 2007 basımlı tek cilt özel basımı. Üç kitap gücünde. 
  • Emek - Emile Zola (2/5) - Engin Yayıncılık'ın 1994 basımlı, iki cilt versiyonunu okudum. İkisine de 2/5 verdim.
  • The Eight/Sekiz - Katherine Neville (2/5)
  • Mutfak - Banana Yoshimoto (1/5) - Hikaye kitabı denebilir.
  • Twisted Dark, Volume 3 - Neil Gibson (4/5) - R2R


Ne İzledim?
The Disappearance of Eleanor Rigby üçlemesinin hepsini izledim. The Disappearance of Eleanor Rigby: Her olanları Eleanor'un gözünden anlatıyor, Him Conor'ın, Them de, filmi izledikten sonra keşfettiğim üzere, yalnızca ikisindeki sahnelerin kronolojik şekilde birleşmesinden oluşan, iki film izlemek istemeyenler için yapıldığını tahmin ettiğim iki saatlik versiyon.

Filmler hoştu; ama tatmin edici olduklarını iddia edemem. Daha dürüst davranmam gerekirse, ben izlerken bir hayli sıkıldım, nasıl onlardan sonra bir de Them'i izleyip aynı şeyleri görmeye tahammül edebildiğim hakkında hiçbir fikrim yok. Benim için daha çok 'izledim, bitti, başka bir şeye geçmeye hazırım' türü bir seriydi. 









Ne Dinledim?
Hiçbir şey. Dün gece gözüme kestirdiğim birkaç albümü dinlemeyi planlıyordum; ama kulaklık düşkünü kedim işleri bozdu. Belki başka zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder