3 Mayıs 2015 Pazar

Bu Hafta | 27 Nisan - 3 Mayıs 2015

Ne Okudum?
Bu haftayı çoğunlukla daha önce başladığım kitapları bitirmek ve birkaç read-to-review okumasını aradan çıkararak geçirdim. Resmi olarak mayısa girdiğimizden beri elime kitap almamışım; ama 27 Nisan'da işin biraz da suyunu çıkarıp üç kısa hikaye, dört kitap bitirmişim ve üç inceleme yazmışım. Haftanın kalanının ne kadar verimsiz geçtiği hesaba katıldığında fena değil sanki.
Okuduklarımın tam listesi için (linkler incelemelere gider):

*Bu üç kitaptan da söz ettiğim ve kısa tanıtımlarını/incelemelerini yazdığım Ne Okuyorum yazıma buradan ulaşabilirsiniz.


Ne İzledim?

Workaholics'in ilk sezonunun ilk üç (daha doğrusu iki buçuk) bölümünü. Absürd komedi sevmeyen biri olarak diziden pek keyif almadığımı söyleyebiliriz, özellikle de üç bölümde iki ya da üç kez kusma sahnesine denk gelince içimde diziye devam etme isteği pek de kalmadı; ama zaten bölümler yirmi dakika ve ilk sezonda on bölüm var, haliyle başlamışken kalan yedi buçuk bölümü de bitireyim bu hafta diyorum. Tabii ki Anders Holm'ün de dizinin senaristlerinden/oyuncularından biri olmasının hiçbir etkisi yok bu kararım üzerinde, hiç olur mu? Lütfen.
Bu arada, öğrendiğime göre dizinin (ana) yönetmeni oyunculardan biri olan, üçlünün torbacılığını yapan Kyle Newacheck (dizide Karl Hevacheck), senaristler de dizide oynayan herkes. Hatta dizinin ana karakterlerinin isimleri, oyuncuların isimlerinin biraz değiştirilmesinden meydana geliyor:
Blake Anderson - Blake Henderson
Adam DeVine - Adam DeMamp
Anders Holm - Anders Holmvik
...


Ne Dinledim?

Bu hafta çıktığından beri dinleyeceğim deyip bir türlü dinleyemediğim Future Hearts albümünü dinledim. 
All Time Low'un bu dahil altı albümünü dinlemiş biri olarak, albüme özellikle bayıldığımı ya da ondan özellikle nefret ettiğimi söyleyemem. Benim elimde 13 şarkılık standart albüm vardı, dinlemeye başladım, bir ara acaba bu ne deyip baktığımda 10. şarkı olan Bail Me Out'ta olduğumu fark ettim, bir de son şarkı olan Old Scars/Future Hearts dikkatimi çekti (ki kendisi albümün en sevdiğim şarkısı olur), o kadar. Deluxe albümdeki diğer üç şarkıyı dinlemediğim için onlar hakkında bir şey söyleyemem; ama dinlediğim kadarının bende büyük bir etkisi olmadı. Boş bir zamanımda albümü en baştan ve daha dikkatli bir şekilde dinlemeyi planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder