31 Mayıs 2015 Pazar

Bu Hafta | 25-31 Mayıs 2015

Ne Okudum?
Tam finaller bitti, büt derdi yok, rahat rahat kitap okuyabileceğim derken son tarihleri gelen read-to-review'ların bir hayli biriktiğini fark ettim, haliyle ağırlıklı olarak kendimi onları okumaya verdim, pek fırsatım olmadı okumak içi sınavların bitmesini sabırla beklediğim diğer güzel kitapçıklarımla zaman geçirmeye. Bu nedenle bu hafta okuduklarımın neredeyse tamamı R2R ve hepsinin incelemelerine Goodreads üzerinden ulaşabilirsiniz. Zaten her zamanki gibi, linkler incelemelere gider.

Uzun zamandır ilk kez bu hafta okuduğum her şeyin incelemesini yazdım. Kendimle gurur duyuyorum.


Ne İzledim?

Cumartesi gecesini bir çeşit film gecesi yapmak istedim; ama yaşlanmışım sanırım, tek bir filmden (tahmin edeceğiniz üzere Horrible Bosses 2 olur kendileri) sonra, yaklaşık on bir buçuk sularında gözlerim acımaya başladı, geceyi birkaç bölüm Futurama'yla bitirip yattım.
Açıkçası filmi beğendim; ama Jason Bateman'ın oynaması benim bir filmi beğenmem için yeterli bir neden, bu yüzden düşünceme ne kadar güvenebilirsiniz bilmiyorum. Film genel olarak hoştu, bunu ilk filmden daha çok sevdim sanırım; ama filmin sonundaki kamera arkası görüntüleri yine de çok daha eğlenceliydi. Chris Pine'ı da, her zamanki gibi, Liam Hemsworth'le karıştırmam da gayet hoş oldu. Neyse ki bunu yapan tek kişi değilmişim, o yüzden problem yok. (Chris Pine > Liam Hemsworth bu arada)



Ne Dinledim?
Şu aralar hiçbir şey dinleyemiyorum resmen. Ne eski müziklerim ilgimi çekiyor, ne yenilere bir göz atma isteğim var. Ne podcastlerime elimi sürüyorum, ne sesli kitaplarım bana gel beni dinle diyor. Arada bir yerlerde kaldım. Bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder