17 Mayıs 2015 Pazar

Bu Hafta | 11-17 Mayıs 2015

Ne Okudum?
Arkadaş insan hiçbir kitaba mı odaklanamaz? Odaklanamıyorum, yok böyle bir şey. Birkaç kitaba birden başlıyorum, hepsini bırakıyorum, sıkılıyorum, sıkılmasam hangi kitabı okuduğumu unutuyorum. Hevesle kütüphaneden alıp eve kadar taşıdığım hayvan gibi kitaplar okunmadan geri gidiyor kütüphaneye. Kafayı yedim yiyeceğim.
Bu modda gezerken üç beş kitap okumayı becerebilmişim yine. En son dün dedim bu iş böyle olmaz, beni okumaya döndürecek bir kitap okuyayım, kim bilir ne zaman aldığım Mr. Mercedes/Bay Mercedes'i okudum. Şansıma o da Stephen King'in elini suç romanı yazarlığında denemeye karar verdiği roman olmuş sanırım, yine heyecanla ve istekle okudum ama Stephen King romanı olmasa elimi süreceğimden şüpheliyim, orası kesin. Diğerlerini de altta listeliyorum, linkler (her zamanki gibi) incelemelere gider, diğer kitaplar hakkında ne düşündüğümü de böylelikle öğrenebilirsiniz.


Ne İzledim?

The Avengers: Earth's Mightiest Heroes çizgi dizisine başladım. İlk yedi bölümün karıştığı bir siteden ilk sekiz bölümü izledim, haliyle aklım bir hayli karıştı; ama oldukça keyif alıyorum. Gerçi en azından karakterler hakkında azıcık bir şeyler öğrenip gelsem daha iyi olurmuş, kimseyi tanımadığım bir yerde yalnız başıma kalmışım gibi hissediyorum, kimi görsem bu kim, ne yapıyor diye sorup duruyorum, en son bayağı dayak yiyeceğim sanırım.











Ne Dinledim?
Yeni ve aklımda kalacak bir şey dinlemedim bu hafta. Yeni çıkan albümlere bir göz gezdirdim, ilgimi çeken olmadı, podcast de dinlemedim şu son iki haftadır filan zaten, birikti hepsi, duruyor öyle. Bir ara artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder