12 Nisan 2015 Pazar

Müzik/Haber: Lana Del Rey’den Yeni Albüm Geliyor


Geçtiğimiz günlerde çıkan haberlere göre, Lana Del Rey yeni albüm hazırlıklarına başlamış bile ve bu albümde 2014 sonlarında çıkardığı Uptown Funk şarkısıyla büyük başarı elde eden Mark Ronson’la çalışıyormuş. Mark Ronson’ın daha önceki başarılı prodüksiyon çalışamalarını düşününce bu albümden de beklentim arttı. Eski çalışmalarından benim aklıma ilk olarak Amy Winehouse - Back to Black geliyor tabii ama Robbie Williams - Rudebox, Adele - 19 ve Bruno Mars - Unorthodox Jukebox da en bilinen ve sevilen albümlerinden Ronson’ın.

Lana Del Rey bu albümün son albümü Ultraviolance’dan daha farklı olacağını ve ilk iki albümüne (Born to Die, Paradise) daha çok benzeyeceğini açıklamış. Açıkçası Lana Del Rey’in tarzını çok seviyorum ama bence en güzel albümü de Ultraviolance’dı. Yine de Mark Ronson – Lana Del Rey işbirliği ile çıkacak bu albümü çok merak ediyorum. Lana Del Rey şimdiden 9 şarkı yazmış bile. Albümün adının da Honeymoon olacağı söyleniyor. Bakalım nasıl olacak.

Bu arada dinlemeyenleriniz için Lana Del Rey’in Ultraviolance albümünün çıkış single’ı West Coast ve Uptown Funk’ın videolarını da aşağıya ekledim. Bari albümü beklerken bunları dinleriz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder