6 Nisan 2015 Pazartesi

Bu Hafta | 30 Mart - 5 Nisan 2015

Şu aralar iyi alıştım Bu Hafta yazılarını pazartesileri yazmaya. Bütün hafta diyorum bir şeyler okudukça/dinledikçe ekleyeyim, cumartesi gecesi/pazar sabahı bir şeyler karalamaya başlar gibi yapıyorum, iş yine pazartesi gününü buluyor. Haftaya artık.

Ne Okudum?
Bu haftayı daha çok read-to-review'lara ayırdığım söylenebilir. Goodreads'e baktığımda bu hafta okuduğum sekiz kitap görüyorum, bunların üçü R2R, biri bundan bağımsız bir çizgi roman, ikisi Orhan Kemal, biri kurgu dışı, tarih sonuncusunu da vize için okudum zaten.
Üşenmediğim bir zamanda Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nün incelemesini yazmayı düşünüyorum, bugün yarın da Deadpool için bir tane yazarım herhalde. Planlar planlar.
  • Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Ahmet Hamdi Tanpınar
  • 1960'tan Günümüze Türkiye Tarihi - Suavi Aydın
  • Who Rules the Earth?: How Social Rules Shape Our Planet and Our Lives - Paul F. Steinberg 
  • Deadpool, Vol. 1: Dead Presidents - Brian Posehn
  • Kırmızı Küpeler - Orhan Kemal
  • Kötü Yol - Orhan Kemal
  • Edward Scissorhands Volume 1: Parts Unknown - Kate Leth
  • Madame Alexandra's Rules of Business - Claude Roessiger


Ne İzledim?
İzleyeceğim dememin üzerinden koca bir hafta geçtikten sonra Any Given Sunday'i izledim sonunda. Beklediğimin aksine üzerimde belirgin bir etkisi olması, hatta izlerken sıkıldığımı bile söyleyebilirim. Zaten incelemesini yazmamam da bu yüzden, hakkında bir yazı yazmaya değecek kadar şey düşünmedim hakkında, hatta uzun bir paragraf bile yazamıyorum.


Ne Dinledim?
Bu hafta çıkmasını beklediğim pek çok albüm vardı, özellikle de 31 Mart'ın gelmesini heyecanla bekliyordum; ama beklediğim hemen hemen hiçbir albümü dinlemedim. Onun yerine Halestorm'un I Am the Fire single'ını dinledim (önerilir), All that Remains'in The Order of Things albümünü dinledim (daha da bir önerilir), kalan zamanımı da önceki haftanın Bu Hafta yazısında söz ettiğim ama çok çok da beğenmediğim Spoken'ın Illusion albümünü, daha doğrusu Tonight'ı dinleyerek geçirdim.

Dinleyecek çok şey birikti, bu hafta hepsini elden geçirip önümüzdeki haftayı albüm incelemeleriyle dolduracağım sanırım. Okuyacak kitabım da çok. İzleyecek filmlere zaten girmiyorum. Bir hafta boyunca kendimi eve kapatıp yalnızca kitap/müzik/film üçlüsüne gömülesim var. Yaz niye gelemedi bir türlü ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder