24 Mart 2015 Salı

Müzik/İnceleme: We as Human - We as Human


We as Human
We as Human

Çıkış Yılı: 2013















We as Human, geç keşfettiğim için oldukça üzüldüğüm gruplardan biri. Çok geç kaldığımdan da değil, 2013'te çıkan, yukarıda albüm kapağını gördüğümüz, grupla aynı adı taşıyan albümlerinden sonra çıkardıkları bir albüm ya da single yok, eskileri de (2006'da bir albüm, 2007'de bir EP çıkarmışlar) dinleme fırsatım bugün olacak bugün, haliyle olabileceğim kadar güncelim şu anda.

Bu albümü bu kadar sevmemin nedeni, içindeki bütün şarkıları sevmem. Bu oldukça nadir olur ki olduğunda da albümlerin/grupların değerini bilirim zaten; bakınız. Bu albümü de en baştan kim bilir kaç kez dinledim, şu şarkıyı silsem mi dedirten tek bir şarkısı olmadı. Tabii John Cooper'la (en sevdiğim gruplardan biri olan Skillet'in kurucusu ve solisti olur kendileri, aynı zamanda We as Human'ı keşfedip ellerinden tutup 2013 albümlerini yaptıran kişi) yaptıkları düet de hesaba katılınca en baştan başlayıp oraya gelene kadar heyecanlanmamak elde olmuyor.

Bu kadar şey yazdım, benim için özellikle önem taşıyan şarkıları yazmayı unuttum. Size şöyle bir liste yapayım, albüm sırasıyla: Strike Back, Let Me Drown, Zombie (ft. John Cooper), Take the Bullets Away (ft. Lacey Sturm [Flyleaf'in kurucusu ve solisti]), Sever, I Stand. Bunlara bir de We Fall Apart'ı ekleyesim var; ama çekiniyorum. Bundan önce listelediğim şarkılardan farklı olarak, We Fall Apart biraz daha sakin, hatta bakış açısına göre hüzünlü bile diyebileceğim bir şarkı ve albümün genel havasının biraz dışında kalıyor. Haliyle listen at your own risk diyorum.

Uzun lafın kısası, son durumda We as Human da üzerine titreyeceğim, her albümünü heyecanla bekleyeceğim gruplar arasına girdi böylece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder