8 Mart 2015 Pazar

Müzik/İnceleme: Half Moon Run - Dark Eyes


Half Moon Run
Dark Eyes

Çıkış Tarihi: 27 Mart 2012














Half Moon Run öyle çok ünlü, çıkardığı her albüm yok satan bir grup değil. Zaten iki şarkılık Spotify Sessions'ı saymazsanız, ki görünüşe göre her indie grubu bunlardan en az bir tane çıkarıyor şu aralar, adamların tek bir albümü var, o da bu, 2012'de çıkan Dark Eyes. Şu anda olduğu olacağı da buymuş gibi görünüyor. Haksız çıkmayı ne kadar umduğumu tahmin edemezsiniz.


Ben yeni müziklerimi ya Spotify'da, ya 8tracks'te bulurum, YouTube'a işi düşen biri değilim pek. Elimizdeki durumda aynı zamanda bir single olarak da çıkan Full Circle'ı bir kez bir playlist'te duydum, ardından kendimi şarkıyı aramaya adadım. Kötü etiketlendirme ve geçerli bir yere çıkmayan YouTube linkleri başa bela, çok popüler bir grup olmamaları sağolsun, bulmak bir hayli zamanımı aldı. Ha aradığıma değdi mi, değdi, dinlediğim ilk günden bu yana adamlara tapıyorum.

Şimdi, bütün şarkılar aşırı muhteşem, tekrar tekrar dinlenecek cinsten değil. Albümdeki on iki şarkıdan dördü, belki beşi var telefonumda, onların hepsini de her denk gelişimde dinlemiyorum. İlk dinleyişimden sonra sonuna gelecek kadar katlanamadığım ve direkt geçtiğim şarkıları da oldu. Ne var ki güzel şarkıları da o kadar güzel ki gelecek projelerini heyecanla beklemekten kendimi alamıyorum. Full Circle ve She Wants to Know gruba/albüme bir şans vermek isteyen herkese vereceğim ilk isimler olmakla birlikte, Need It de en az bir kez dinlemeden geçilmeyecek şarkılardan. Ne var ki eğer beni daha önceden uyaracak biri olsaydı, 21 Gun Salute ve Give Up'a elimi bile sürmezdim, benden söylemesi. Şimdi gidip Full Circle dinleyerek uyuyakalmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder