17 Mart 2015 Salı

Müzik/İnceleme: Adelitas Way - Deserve This (EP) ve Yeni Albüm Haberi


Deserve This (EP)
Adelitas Way

Çıkış Tarihi: 17 Mart 2015















Adelitas Way, keşfettiğim ilk dakikadan beri en sevdiğim gruplar arasında. İlk iki albümlerinde [Adelitas Way (2009) ve Home School Valedictorian (2011)] sevmediğim tek bir şarkı yok, yalnızca Adelitas Way dinlediğim günler geçirdim, grubun bendeki yeri çok ayrı. Haliyle Stuck (2014) konusunda beklentilerimin ne kadar yüksek olduğunu ve çıktığı gün büyük bir heyecanla dinleyip bütün şarkılardan nefret ettiğimde ne kadar yıkıldığımı az çok tahmin edersiniz. Albümden birkaç ay önce çıkardıkları single, Dog on a Leash aslında kötü bir albümün sinyallerini veriyordu; ama ben yine de kendimi umutlanmaktan alamamıştım işte.

Aynı sistemle giden grup, bu kez de önce bu EP'nin 2. şarkısı olan I Get Around'u single olarak yayınladı ve beklentilerimi yine bir hayli yükseltti, sonra da Deserve This gibi bir EP çıkarıp hem moralimi, hem beklentilerimi altüst etti. Ben olsam ben de single olarak I Get Around'u çıkarırdım, EP'nin en iyi şarkısı o çünkü. Yaşadığım hayal kırıklığını anlatmanın bir yolu yok. Grubun eski tonunu kaybetmesinin nedeni Keith Wallen'ın gidişine bağlanabilir mi bilmiyorum; ama bana en olası gelen şey bu şu anda. Grubun bütün üyelerini bir stüdyoya kapatıp, "Hadi gidin Home School Valedictorian gibi bir albüm daha yapın." diyesim filan var.

Son durumda grup, 2015'in yazında yeni bir albüm çıkaracaklarını ve bu EP'deki şarkılardan iki üç tanesini de albüme ekleyeceklerini açıklamış, onu fark ettim şimdi; Stuck'tan sonra grup haberlerini takip etmeyi bırakmıştım da. Bu habere sevinmeli miyim, yoksa yine hayal kırıklığına mı uğrayacağım bilmiyorum; ama bekliyorum. Bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder