24 Mart 2015 Salı

Müzik/Haber: Breaking Benjamin'in Yeni Single'ı, Albümü ve Keith Wallen


Şu an hepinizi mutluluğuma katılmaya davet ediyorum; çünkü ben mutluluktan ağlıyorum. Ciddi ciddi, gözyaşları süzülüyor falan böyle. Sanırım uzun zamandır peş peşe bu kadar iyi haberler almamıştım.


Şimdi, ilk olarak vermem gereken haber Breaking Benjamin'in dün çıkan yeni single'ı, Failure. Kendisini şuradan dinleyebilirsiniz:


Şarkı hakkında söyleyebileceğim bir şey varsa, Breaking Benjamin'in hiçbir şarkısını bu kadar sevmemiştim. Grubun çok büyük bir hayranı olduğumu iddia edemem; ama severek dinlediğim gruplar arasında ve birazdan söyleyeceğim nedenden dolayı yeni albümlerini de büyük bir heyecanla bekliyorum.

--


Dark Before Dawn
Breaking Benjamin

Çıkış Tarihi: 23 Haziran 2015












Deminden beri bahsettiğim albüm; Dark Before Dawn. Her nedense kapağı pek hoşuma gitmedi, sanırım albüm ya da grubun isminin, ya da ikisinin birden, daha baskın olmasını bekliyordum. Bu hali de kötü değil; ama daha iyi olabilirdi. (Dürüst olmam gerekirse, asıl sorun kapağın benim için fazla sarı olması da olabilir.)

Şimdi, benim için en iyi haber: KEITH WALLEN BREAKING BENJAMIN'E KATILIYORMUŞ! Bunu aslında geçen sene, ağustosta duyurmuşlar da ben görmemişim, önce single'ı, sonra albümü kovalarken LoudWire'da gördüm ve gözyaşlarının akmaya başladığı asıl zaman da o oldu zaten.

Bilmeyenler için, Keith Wallen önce arkadaşlarıyla kurduğu Copper'la müzik hayatına başlayan, daha sonra da Adelitas Way'in gitaristliğini ve geri vokalistliğini yapan, çok sevdiğim bir müzisyen. Ben onu Adelitas Way'le keşfettim ve benim şansıma, o sırada Keith Wallen solo kariyerine devam etmek için gruptan ayrılalı çok olmuştu. Sonra izini Copper'a kadar sürdüm ve sayesinde Take My Chances, Heartbreak Lullaby gibi tekrar tekrar dinlediğim şarkılara sahip oldum. Şimdi de Breaking Benjamin'e katılmasıyla birlikte havalara uçuyorum.

Bu arada, Breaking Benjamin'in tek yeni üyesi o değil, LoudWire'dan aldığım bilgilere bakılırsa aynı zamanda Forever Ouevre'ün eski basisti Aaron Bruch, Picture Me Broken'ın eski bateristi Shaun Foist ve RED'in de eski gitaristi Jasen Rauch da katılacak diğer üyeler arasında. Grubun önceki yıllarda yaşadıkları anlaşmazlıklar dolayısıyla orijinal üyelerden geriye kalan tek kişinin zaten grubun kurucusu, solisti ve gitaristi olan Benjamin Burnley'nin kaldığını da hesaba katarsak, görünüşe göre Breaking Benjamin karşımıza aşağı yukarı yeni bir grup olarak çıkacak. Normalde bu ürkünç bir haber; çünkü bu kadar büyük değişimler genellikle grubun genel ses ve havasında da büyük değişiklikler anlamına gelir; ama Failure'a bakacak olursak bana Breaking Benjamin benliğinden hiçbir şey kaybetmemiş gibi görünüyor. Ah şu haziran gelse bir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder