7 Mart 2015 Cumartesi

Müzik/İnceleme: Otherwise - Peace at all Costs


Otherwise
Peace at All Costs

Çıkış Tarihi: 16 Eylül 2014

Tür: Hard Rock


Spotify | YouTube | iTunes










Açık konuşalım, Otherwise hiçbir zaman dinlemek için ölüp bittiğim bir grup olmadı. Keşfettikten sonra birkaç şarkılarını çok uzun süre, tekrar tekrar dinledim; ama genel olarak üzerimde kalkıp da diskografisini araştıracağım kadar bir etkisi olmamıştı, haliyle 2014'te bir albüm çıkardıklarını da 2015'e girdikten çok sonra, geçen senenin albümlerini karıştırırken fark ettim, hiçbir şey değilse Soldiers'ın hatırına bir bakayım dedim. Son zamanlarda dinleyip beğenmediğim onca 2015 albümünden sonra ilaç gibi geldi.


Bir kez, Peace at All Costs çok çeşitli bir albüm. Öyle sizi bipolar bir maceraya çıkarmıyor; ama, sırayla dinlediğinizi varsayarak söylüyorum, The Other Side of the Truth'tan Walk Away'e doğru yumuşak, hafiften hüzünlü bir geçiş yaptıktan sonra For the Fallen Ones'la yeniden silkinip kendinize geliyorsunuz. Meet Me in the Dark biraz daha alt-rock'a kayan bir havayla açılırken Man on Fire havanızı bir kez daha değiştiriyor. Sonra albümün tek tekrarda kaldığını fark etmeyip Intro'yla bir kez daha en baştan başlıyorsunuz Love & War'la birlikte kendinizi savaşa çıkmaya hazırlanır, sabahın dördü gibi saatlerde şarkılara eşlik eder halde buluyorsunuz. 

Genel olarak nefis bir albüm olmuş, ben bayıldım. Arada V gibi kaç kez dinlersem dinleyeyim bir türlü ısınamadığım parçalar da olsa hiçbir şarkıyı çıkarmadan kaç kez tekrar tekrar dinlediğimi hiç bilmiyorum. Favorilerim Coming for the Throne ve Love & War; kesinlikle dinleyin derim. NOW I'M BRINGING THE WAAAAAR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder