30 Mart 2015 Pazartesi

Bu Hafta | 23-29 Mart 2015

Ne Okudum?
Kitap yönünden verimli bir hafta geçirdiğim söylenebilir. Goodreads'e göre bu hafta biri kısa hikaye olmak üzere on kitap bitirmişim ve yarılayıp henüz sonunu göremediğim bir kitabı da yarın otobüste bitirmeyi düşünüyorum. Bu hafta en beğendiğim kitap olan Gurbet Kuşları'nın incelemesine de buradan gidebilirsiniz. Diğerleri ve verdiğim puanlar (okunma tarihine göre kronolojik sırada):
  • Incarnate/Ruhsuz - Jodi Meadows (1/5)
  • The Green Mile/Yeşil Yol - Stephen King (4/5)
  • Talent is Overrated: What Really Separates World-Class Performers from Everybody Else - Geoff Colvin (3/5)
  • Yağmur Yüklü Bulutlar/Dünyada Harp Vardı - Orhan Kemal (4/5)
  • Gurbet Kuşları - Orhan Kemal (5/5)
  • Hamlet - William Shakespeare (3.5-4/5)
  • Sondan Başa - Aziz Nesin (2/5)
  • Cemile - Orhan Kemal (4/5)
  • The Tomb - H.P. Lovecraft (2/5) [Kısa Hikaye]
  • A Thread of Darkest Black - Finn Marlowe (1/5)


Ne İzledim?
Hiçbir şey. Bütün hafta Any Given Sunday'i (1999) izlemeye niyetlendim; ama bir türlü olmadı. Olursa yarın ya da sonraki gün artık.


Ne Dinledim?
Müzik konusunda da en az kitap konusunda şanslıydım bu hafta. Özellikle de hafta sonumu Spotify'da gezinerek geçirdim ve eskisiyle, yenisiyle bir ton güzel müzik keşfettim, albümlere de saldırdım haliyle. Bazıları:
  • Ewert and the Two Dragons - Circles (Indie Pop/Folk)
  • Spoken - Illusion (Metalcore/Hard Rock) // Özellikle Tonight'ı dinleyin.
  • Vaeda - Unsafe at Any Speed ve State of Nature (Alt-Hard Rock)
  • The Heroes Lie - Angels Wear Armors (Hard Rock) // We're Magnetic ve Should've Known.
  • Balthazar - Thin Walls (Indie Pop/Rock)
  • We as Human - We as Human (Christian Rock/Hard Rock)
  • Cavo - Thick as Thieves (Post-Grunge/Hard Rock)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder