23 Şubat 2015 Pazartesi

Bu Hafta | 16-22 Şubat 2015



Ne okudum?
In Search of Lost Dragons


Élian Black'mor, Carine-m

Yayınevi: Dynamite Entertainment
Çıkış Tarihi: 3 Şubat 2015

Goodreads Puanı: 4.24/5
Benim Puanım: 2/5


In Search of Lost Dragons, bir çizer ve muhabir olan ana karakterimizin günlükleri yoluyla takip ettiğimiz bir ejderha... kovalamacası demek istemiyorum; ama aklıma gelen en doğru kelime bu şu anda.
Bunu NetGalley üzerinden, incelemek üzere, büyük bir hevesle almıştım. Beklentilerimi karşıladı mı? Karşılamadı. Çizimler gerçekten çok güzel ki bu kadarı kapağından da anlaşılıyor, kendimi okumayı bırakıp resimleri incelerken buldum pek çok kez; ama kurgu oldukça zayıf ve yazım tarzı da ilgimi çekmedi. Ayrıca yayınevinin kullandığı el yazısı fontu da okumayı zorlaştırıyordu. Zaman Kaybı değildi; ama okumasam da bir şey kaybetmezdim.

Goodreads | NetGalley | Amazon



Ne izledim?
Jupiter Ascending/Jupiter Yükseliyor


Yönetmen: Andy ve Lana Wachowski
Senarist: Andy ve Lana Wachowski

Oyuncular: Channing Tatum, Mila Kunis, Eddie Redmayne

Çıkış Tarihi: 27 Ocak 2015 (Türkiye: 6 Şubat)





Şu aralar sinemada oyuncu kıtlığı mı var, yoksa hep bana mı denk geliyor bilmiyorum; ama bir süredir her yerde Channing Tatum filmleri görmeye başladım. Ha çok bir şikayetim olduğundan değil, orası ayrı.
Filme dönersek, cidden muhteşem efektleriyle tam bir aksiyon filmiydi; söyleyebileceğim başka hiçbir olumlu şey yok. Konu klişeydi, olay örgüsü ondan beterdi, insta-love zaten benim sinirlerimi zıplatan bir şey. Beğendim, ona lafım yok; ama görselliğin dışında kalan her şey dandikti.
Filmler için bir puanlama sistemim yok, bu nedenle puan vermeyeceğim; ama IMDB puanının 6/10 olmasına şaşırmıyorum diyeyim. 



Ne dinledim?

Smoke + Mirrors (Deluxe Edition)
Imagine Dragons
Çıkış Tarihi: 17 Şubat 2015

Tür: Alt-rock(ish)






Aylarca her yerde duyduğumuz Radioactive'den sonra Imagine Dragons'ı duymayan kaldığını sanmıyorum. Ben de aynı şarkıyla haberdar olmuştum gruptan, ardından gidip piyasadaki bütün şarkılarını edindim. Haliyle tahmin edersiniz ki bu albümü büyük bir heyecanla bekliyordum, hatta ajandama filan ekledim çıkış tarihini.
Ne var ki açıkça bu haftanın teması olan hayal kırıklığı beni bu alanda da vurdu; Smoke + Mirrors ikinci kez dinlemeyeceğim bir albüm çıktı.
Deminden beri "ya işte albüm kötü değil ama ben beğenemedim işte" gibisinden bir şeyler kıvırmaya çalışıyorum; ama albüm kötü be. "Imagine Dragons çok bozdu" muhabbeti yapmamıza muhtemelen bir, belki iki albüm kaldı. Eski albümlerinin en kötü şarkıları bile kaliteliydi, hiç değilse yürüyüşe çıkıp düşüncelere daldığınızda ya da bir şeyler yazarken dinleyebiliyordunuz; bu albümdeki şarkılar açıkça popüler müziğe kaymış durumda ve ortaya çıkan şeye müzik demek istemiyorum. (Evet, hassas nokta.) Hani albümden önce çıkan single'ları Warriors bile yine idare ederdi, onu da ayıla bayıla dinlememiştim ama döner dinlerdim yine, son iki üç gündür dilime dolandı hatta. Smoke + Mirrors'ta hakkında bunu söyleyebileceğim tek bir şarkı yok. Albüm bitti ve tüm şarkıları sildim. Söyleyebileceğim başka bir şey yok.

SpotifyYouTube | iTunes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder